Regeneracja turbosprężarki Seat Leon BKD 16618 P0234 notlauf

Kilka zdjęć z operacji wymiany paska rozrządu oraz regeneracji turbosprężarki. Pacjent to Seat Leon silnik 2.0 BKD. Głównym powodem była przycinająca się geometria turbosprężarki VNT, ECU rejestrował błąd 16618 BOOST PRESSURE REGULATION LIMIT EXCEED (OVERBOOST CONDITION)  oraz P0234 a objawiało się to przejściem pracy silnika w tryb awaryjny (notlauf), dość nie miła sytuacja gdy zdarza się w momęcie wyprzedzania. Klient dodatkowo zdecydował się na wymianę paska rozrządu wraz osprzętem. AutoLab turbosprężarki (8)AutoLab turbosprężarki (11)AutoLab turbosprężarki (7)AutoLab turbosprężarki (10)AutoLab turbosprężarki (9)AutoLab turbosprężarki (16)AutoLab turbosprężarki (12)AutoLab turbosprężarki (14)AutoLab turbosprężarki (15)AutoLab turbosprężarki (2)AutoLab turbosprężarkiAutoLab turbosprężarki (13)AutoLab turbosprężarki (3)AutoLab turbosprężarki (5)AutoLab turbosprężarki (6)AutoLab turbosprężarki (4)

0 komentarzy

Napisz komentarz

Pola z * są wymagane